۱۳۹۳ مرداد ۳۰, پنجشنبه

محصورم نکنید!: ستاره.تهران

10557380_915547361792908_3590020352104084784_n

نقاشی از خانم گیتی نوین عزیز

محصورم نکنید!

 setareh











می خواهم

لطیف تر از رویش بهار

برویم.......

و تندتر از بادهای سرد پاییزی

بدوم....

من با ستاره های سرخ الفتی دارم

و در کوچه های تیرهء انجماد

به ماندگاری برج سیاه قساوت

بی باورم....

و می خواهم

آویخته از چار میخ بیداد

صبح را فریاد بزنم.....

****

می خواهم

با ابرهای سپید آرزوهایم

خانه ای بسازم محکم و پایدار

برای قوهای قشنگ دریاچه

برای ماهی های سرخ کوچولو

برای هر آنکه صدایش را کسی نمی شنود

می خواهم از فراز قله ها

آری....بلندترین قله ها....

فریاد بزنم

آزادی را... عشق را... برابری را....

***

محصورم نکنید!

من در حصار نمی گنجم

من با قوهای سپید زیبا

و با ماهی های سرخ کوچولو

الفتی دارم....


ستاره.تهران

(اشرف علیخانی)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر