۱۳۹۱ شهریور ۱۱, شنبه

حسن حسام : من کافرم !،از کتاب گوزن و صخره – سه دفتر شعر!

من کافرم


حسن حسام
برای بچه های خونین جامعه ما و اسیران اردوگاه های حکومت اسلامی ایران

من کافرم

بر کفر خویشتن

ایمان دارم

و از خدای شما و امام و رهبرتان

چون روح مرگ

بیزارم

بر باد

باد

جان جهان تان

در گردباد پر تف توفان مردمان

برچیده باد خیمه بی داد

در شعله شکفته فریاد

و گر گرفتن عمامه ها و عباها

و ریش ها و قبا ها

ایران ما

جهنم تان باد

بی دلان

##

روزی اگر که (غصه سر آید )

بر گور آن امام جماران

سردسته تمام جباران

خواهم نوشت

با تف و تحقیر:

نفرت به تو

و دودمانت باد

ای سید اسیر کش جلاد

نفرت به جانشینانت

نفرت به زاد و رودت باد

##

من کافرم

بر کفر خویشتن

ایمان دارم

و از خدای شما و نظام و رهبرتان

چون روح مرگ

بیزارم

این جا

بر این سراچه ی تبعید

امروز

مثل همه روز

منتظر

هم دست موج

موج

مردم در اوج

با عشق و کینه

می رانم

تا این فلات سوخته و خونین

مثل بهار تازه نفس

سبز و

تر و

جوان بشود

چون باغ عاشقان بشود

##

دریا هوای توفان دارد

می دانم

می دانم

می دانم

من با شما دلیران

بیدار مردمان

انیوه بی شماره یاران

بر موج سرنوشت

می رانم

می رانم

می رانم

****************

برگرفته از سایت گزارشگران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر