۱۳۹۱ فروردین ۲۶, شنبه

من آيا زادگاه دارم؟وطن دارم؟ : فرزاد جاسمی!

من آيا زادگاه دارم؟وطن دارم؟
فرزاد جاسمی

تقديم به همه ی کودکان کار و خيابانی
گل هايی که در جهنم جهل و جنايت دين فروشان به دنيا می آيند و زود پرپر می شوند!



پدر، مادر من آيا در جهان جايی
به نام زادگاه دارم؟
وطن دارم؟
به من گفتند و می گويند
وطن بی دغدغه جائيست
که دامانش پر از مهر است
نه خشم و کين و ويرانی.
در آنجا کودکانش خانه ای دارند
به جز کارتن
به غير از گوشه ی سرد خيابان ها
در آنجا
در وطن گويند
بدون ترس
بی وحشت
به دور از غصه ی بی نانی و لختی
توانند کودکان باليد
و من هم مثل هر کودک.
در آنجا می توان درس خواند
دکتر شد
و ترک اعتياد دادن
هزاران را
و فقر را ريشه کن کردن
پدر، مادر من آيا در جهان جايی
به نام زادگاه دارم؟
نشانش از کجا گيرم؟
بيست و چهارم فروردين ماه 1391
آخرين مطالب مرتبط در روشنگرى:
من آيا زادگاه دارم؟وطن دارم؟فرزاد جاسمی





2012‑03‑22



http://www.roshangari.net/as/ds.cgi?art=20120412221824.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر