۱۴۰۳ شهریور ۹, جمعه

دشت های سرخ خاوران: فرح نوتاش

                                                                      

                                                      

دشت ها ی سرخ خاوران

               

.

ای همیشه عاشق

ای همیشه عاشق

ای همیشه زنده

.

ای همیشه با من

ای همیشه در من

با تو ... قلبم پرتپش

با تو قلبم می زند

.

با تو ... فریادم آه

و ... آهم سکوت

سکوتم انفجار مهیب ... آتش مذاب

از قلۀ دماوند همواره پایدار

.

تو... از درون چشمان من می نگری

من ... با تو بر می خیزم

با تو می بوسم

با تو می بویم

با تو حس می کنم

با تو ...عاشقم و عاشق تر

جان تو... با جان من آمیخته

تو ... ای خروش و

تو ... ای گرمی رگ های من

.

تن تو ... خاک 

خاک ایران ...

چه پاک و چه سرمۀ پاک

.

ای ایران ...

ای ایران ...

ای ایران دشت های سرخ خاوران

این ارس ... این کارون

این هیرمند و اترک

و این ... جیحون

اشک های ... جاری از چشمان من

در التیامه ... تب داغه ... سینه گلگونت

ای...

جان جاودان عاشقان جهان...

.

.

.

فرح نوتاش   

خاوران  8 شهریور 1380 

کتاب شعر 5

www.farah-notash.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر